Jump to content


Photo

Official Wrestling Talk Thread


28414 replies to this topic

#28401 OFFLINE   Big Bid'Ness

Big Bid'Ness

    4 Life

  • Hall of Fame
  • 67,729 posts
  • NBA Sim League:

Posted 16 October 2017 - 10:03 PM

Kane just went heel again loooooooooooooooool


  • 0


#28402 OFFLINE   CameronCrazy06

CameronCrazy06

    Sight On Six

  • Hall of Fame
  • 46,349 posts

Posted 16 October 2017 - 10:39 PM

Shield going over the whole roster on Sunday
  • 0

1502213674-U10.gif

 

CC's career is done here. the kid takes NO input at all and everything he does is "top secret". shit, he doesnt even post here since his whole fbb shit. fuck him


#28403 OFFLINE   Big Bid'Ness

Big Bid'Ness

    4 Life

  • Hall of Fame
  • 67,729 posts
  • NBA Sim League:

Posted 16 October 2017 - 11:07 PM

Bet Strowman and Kane end up fighting each other and have a brawl all the way to the back and it ends up being 3 on 3 any ways lol


  • 0


#28404 OFFLINE   Father Pugzo

Father Pugzo

    #ForPaul

  • Hall of Fame
  • 119,926 posts

Posted 17 October 2017 - 05:06 AM

the shield will overcome all of the odds, thanks to the big dog!
  • 0


1469155149-U11810.png

1463678439-U12317.png


#28405 OFFLINE   Big Bid'Ness

Big Bid'Ness

    4 Life

  • Hall of Fame
  • 67,729 posts
  • NBA Sim League:

Posted 17 October 2017 - 12:35 PM

Looks like we are getting Mahal vs Lesnar at Survivor Series lmao.


  • 0


#28406 OFFLINE   CameronCrazy06

CameronCrazy06

    Sight On Six

  • Hall of Fame
  • 46,349 posts

Posted 17 October 2017 - 01:15 PM

No way haha
  • 0

1502213674-U10.gif

 

CC's career is done here. the kid takes NO input at all and everything he does is "top secret". shit, he doesnt even post here since his whole fbb shit. fuck him


#28407 OFFLINE   Father Pugzo

Father Pugzo

    #ForPaul

  • Hall of Fame
  • 119,926 posts

Posted 17 October 2017 - 04:30 PM

Looks like we are getting Mahal vs Lesnar at Survivor Series lmao.

no way the titles are in the line? what's the damn point
  • 0


1469155149-U11810.png

1463678439-U12317.png


#28408 OFFLINE   Big Bid'Ness

Big Bid'Ness

    4 Life

  • Hall of Fame
  • 67,729 posts
  • NBA Sim League:

Posted 17 October 2017 - 05:20 PM

no way the titles are in the line? what's the damn point

Non title match, it's brand supremacy basically. Jinder is suppose to be making the announcement on SD live tonight


  • 0


#28409 OFFLINE   Father Pugzo

Father Pugzo

    #ForPaul

  • Hall of Fame
  • 119,926 posts

Posted 17 October 2017 - 05:27 PM

Non title match, it's brand supremacy basically. Jinder is suppose to be making the announcement on SD live tonight

such bullshit but jinder really could use the win. it would make his reign look that much better
  • 0


1469155149-U11810.png

1463678439-U12317.png


#28410 OFFLINE   Big Bid'Ness

Big Bid'Ness

    4 Life

  • Hall of Fame
  • 67,729 posts
  • NBA Sim League:

Posted 17 October 2017 - 05:48 PM

such bullshit but jinder really could use the win. it would make his reign look that much better

 

Nah lol. Be some BS if Lesnar can run through Goldberg, Joe, Reigns and Strowman just to end up losing to Jinder lol.


  • 0


#28411 OFFLINE   Father Pugzo

Father Pugzo

    #ForPaul

  • Hall of Fame
  • 119,926 posts

Posted 17 October 2017 - 06:05 PM

 
Nah lol. Be some BS if Lesnar can run through Goldberg, Joe, Reigns and Strowman just to end up losing to Jinder lol.

fuck brock. hes making that title mean squat
  • 0


1469155149-U11810.png

1463678439-U12317.png


#28412 OFFLINE   Big Bid'Ness

Big Bid'Ness

    4 Life

  • Hall of Fame
  • 67,729 posts
  • NBA Sim League:

Posted 17 October 2017 - 06:30 PM

fuck brock. hes making that title mean squat

 

Same can be said for Mahal lol.


  • 0


#28413 OFFLINE   Big Bid'Ness

Big Bid'Ness

    4 Life

  • Hall of Fame
  • 67,729 posts
  • NBA Sim League:

Posted Yesterday, 03:45 PM

 

WWE Seamstress Says She’d ‘Love’ If Matt Hardy Were Dead, Reby Hardy Responds

Julie Youngberg, a seamstress who says she’s been employed by WWE for thirty years, tweeted last night saying she’d love if Matt Hardy were dead … and it prompted a response from his wife.

 

It all started when someone on Twitter said they’d like to see Broken Matt join Team Miz at TLC and Julie replied saying, “I would love if the fifth man was dead Matt. Did I say that?”

Not one to stay quiet … Reby Hardy quickly responded and said, “B*tch you seen both me & Matt about 20x at TVs & have never said a damn thing. Shut up, p*ssy.”

 

The two then continued to go back and forth, with Reby noting that they’ve had years of issues and Julie seemingly threatening to sic WWE security on Matt’s wife backstage if need be. She also touted her tenure working for WWE and said she’s made “most of the iconic costumes you’ve watched on tv.”

 

Reby said in a string of tweets this morning, “We were actually contacted by an officer a few yrs ago about a ‘crazy fan’ making outrageous claims & wasting their time; It was Julie. No one is ‘stalking’ you, ‘hacking’ you, spying on you. NO ONE EVEN REMEMBERS YOU EXIST until you start revealing death wishes on twitter.”

A rep for WWE declined comment.

 

 

Update Nia Jax Taking Time Off From WWE
 

Nia Jax is taking time off from WWE. Earlier this week, Twitter user @WrestleVotes posted a series of tweets stating that Jax was “upset backstage at RAW and possibly walked out.”

The account later walked back that claim, but she is taking a break from WWE for undisclosed reasons.

 

WWE sources are denying she quit the company but she was originally scheduled for Monday’s RAW and at one point was booked to face Sasha Banks and TLC before being replaced by Alicia Fox.

 

Nia Jax was scheduled to be in New York City this week to film scenes for Total Divas, but according to a member of the production crew, she won’t be participating.

 

The news comes just a week after former Cruiserweight champion Neville’s frustrations with WWE came to a head he took an indefinite leave of absence from the company.

 

We’ll provide an update on the Nia Jax situation when more information is available.

 

 

– With the news of Neville and Nia Jax taking time off from WWE, there has been speculation that several other performers are unhappy and are considering asking for their releases. Ring of Honor Champion Cody Rhodes is probably the best recent example of a Superstar leaving WWE and finding success on the independent scene.

 

In response to a fan asking Dave Meltzer if some of these unhappy WWE Superstars have reached out to Cody Rhodes asking for advice about how to handle their post-WWE careers, Meltzer confirmed on Twitter that some talents do want out, but couldn’t confirm they are getting advice from Cody:

 

What a month WWE is having lol.


  • 0


#28414 OFFLINE   Father Pugzo

Father Pugzo

    #ForPaul

  • Hall of Fame
  • 119,926 posts

Posted Yesterday, 04:21 PM

vinny mac has his hands full right now
  • 0


1469155149-U11810.png

1463678439-U12317.png


#28415 OFFLINE   Big Bid'Ness

Big Bid'Ness

    4 Life

  • Hall of Fame
  • 67,729 posts
  • NBA Sim League:

Posted Yesterday, 07:15 PM

vinny mac has his hands full right now

Yep especially with low attendance for shows.


  • 0




Reply to this topic



  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Social Media

Site Info