Jump to content


Photo

D-Rose, Dunks his own miss


  • This topic is locked This topic is locked
48 replies to this topic

#21 OFFLINE   dove

dove

    #JK25

  • Members
  • 4,746 posts
  • Location:Portland, OR

Posted 11 May 2011 - 01:22 PM

This whole bandwagon accusation shit is getting old.
  • 0

#22 OFFLINE   Bleacher Creature

Bleacher Creature

    PND SZN

  • Members
  • 18,910 posts
  • NBA Sim League:

Posted 11 May 2011 - 01:51 PM

It really is. People don't even understand that the definition of a bandwagon fan is someone that hops on a team when they're winning then ditches them for another winning team when they fall.

I've been a Miami fan since I got into basketball, which includes a season in which they were the worst team in the NBA.

Has anyone ever told you that you have the IQ of a retarded monkey?


Pipe down tubby
  • -10

1403458998-U11904.jpeg


#23 OFFLINE   dove

dove

    #JK25

  • Members
  • 4,746 posts
  • Location:Portland, OR

Posted 11 May 2011 - 02:32 PM

It really is. People don't even understand that the definition of a bandwagon fan is someone that hops on a team when they're winning then ditches them for another winning team when they fall.


The problem is people act like just because a team got good they act as if all their fans are bandwagoners which obviously isn't true. I'm tired of going online and seeing people say "OMGZ YOUS A BANDWAGON FAN", unless you've been paying attention to what teams they like for a couple years you don't know that.
  • 0

#24 OFFLINE   sweetness34

sweetness34

    All Second Team

  • Members
  • 1,867 posts

Posted 11 May 2011 - 03:02 PM

Pipe down tubby

Where's your division I championship ring? Oh right, you are just a guy on an internet forum..my bad
  • 7


[Posted Image
Click the logo to check out my photography portfolio, affordable prints available for purchase!


#25 OFFLINE   Bleacher Creature

Bleacher Creature

    PND SZN

  • Members
  • 18,910 posts
  • NBA Sim League:

Posted 11 May 2011 - 03:13 PM

Hey look, I'm cool because my team won something that nobody gives a fuck about and I hardly contributed! I might not even be on the team next year!

You're fucking awesome bro.

Oh look, an internet forum member making fun of me for being on an internet forum! Brilliant
  • -4

1403458998-U11904.jpeg


#26 OFFLINE   Yankees2772

Yankees2772

    RIP Derek Boogaard

  • Hall of Fame
  • 18,979 posts

Posted 11 May 2011 - 03:14 PM

Hey look, I'm cool because my team won something that nobody gives a fuck about and I hardly contributed! I might not even be on the team next year!

You're fucking awesome bro.

Relax. It doesn't matter what he does or doesn't do on the team... Where the fuck do you get off calling him 'tubby'? What does that have to do with Derrick Rose, or what the thread evolved to - LeBron's awful shooting? It might be time for you to pack your things and get the fuck out of here, troll.
  • 8

Posted Image


#27 OFFLINE   sweetness34

sweetness34

    All Second Team

  • Members
  • 1,867 posts

Posted 11 May 2011 - 03:32 PM

Hey look, I'm cool because my team won something that nobody gives a fuck about and I hardly contributed! I might not even be on the team next year!

You're fucking awesome bro.

Oh look, an internet forum member making fun of me for being on an internet forum! Brilliant

ha you're a joke bud. I played this year, I traveled, and what have you done that makes you so much better than me?
  • 4


[Posted Image
Click the logo to check out my photography portfolio, affordable prints available for purchase!


#28 OFFLINE   Bleacher Creature

Bleacher Creature

    PND SZN

  • Members
  • 18,910 posts
  • NBA Sim League:

Posted 11 May 2011 - 03:58 PM

Relax. It doesn't matter what he does or doesn't do on the team... Where the fuck do you get off calling him 'tubby'? What does that have to do with Derrick Rose, or what the thread evolved to - LeBron's awful shooting? It might be time for you to pack your things and get the fuck out of here, troll.


Lmfao, ignore the part where he calls me a retard and focus solely on the part where I call him fat.

You're the one that caused the thread to go off-topic, you can't be taken seriously when you complain about the direction this thread is going.
  • -6

1403458998-U11904.jpeg


#29 OFFLINE   Bleacher Creature

Bleacher Creature

    PND SZN

  • Members
  • 18,910 posts
  • NBA Sim League:

Posted 11 May 2011 - 03:59 PM

ha you're a joke bud. I played this year, I traveled, and what have you done that makes you so much better than me?


What have you done that makes you better than me? You're the one acting like your hot shit, boasting about how your team won some shitty championship game that nobody gives a fuck about at every chance.

Never seen a more hypocritical group of people
  • -7

1403458998-U11904.jpeg


#30 OFFLINE   sweetness34

sweetness34

    All Second Team

  • Members
  • 1,867 posts

Posted 11 May 2011 - 04:04 PM

What have you done that makes you better than me? You're the one acting like your hot shit, boasting about how your team won some shitty championship game that nobody gives a fuck about at every chance.

Never seen a more hypocritical group of people

just sayin man, if you're going to talk shit, at least be able to back it up with something. And if you hate this group of people, then please, by all means, leave the site. I know I wouldn't miss ya, you're nothing more than a troll, and a shitty one at that. Your comments don't even make me mad, they make me laugh at how stupid you really are.

Come back when you have accomplished half of what I have in life.

kthnxbye
  • 4


[Posted Image
Click the logo to check out my photography portfolio, affordable prints available for purchase!


#31 OFFLINE   Bleacher Creature

Bleacher Creature

    PND SZN

  • Members
  • 18,910 posts
  • NBA Sim League:

Posted 11 May 2011 - 04:10 PM

just sayin man, if you're going to talk shit, at least be able to back it up with something. And if you hate this group of people, then please, by all means, leave the site. I know I wouldn't miss ya, you're nothing more than a troll, and a shitty one at that. Your comments don't even make me mad, they make me laugh at how stupid you really are.

Come back when you have accomplished half of what I have in life.

kthnxbye


What do I need to back up?

I come here to talk sports, I don't give a fuck if you like me or not. Unfortunately, it seems you guys can't talk sports without getting your panties in a bunch.

How am I a troll? Am I the one who keeps attacking myself in all the threads? No, that would be you fools. I don't give a shit how my comments make you feel.

What have you accomplished in life? Nothing, you play for a shitty football team, struggled to get playing time, and don't even come on this forum to talk sports, which likely means you have nobody to talk to in real life and have to escape to the internet to talk to people.

And yet again trying to boast about personal accomplishments like it fucking means something.
  • -3

1403458998-U11904.jpeg


#32 OFFLINE   sweetness34

sweetness34

    All Second Team

  • Members
  • 1,867 posts

Posted 11 May 2011 - 04:18 PM

What do I need to back up?

I come here to talk sports, I don't give a fuck if you like me or not. Unfortunately, it seems you guys can't talk sports without getting your panties in a bunch.

How am I a troll? Am I the one who keeps attacking myself in all the threads? No, that would be you fools. I don't give a shit how my comments make you feel.

What have you accomplished in life? Nothing, you play for a shitty football team, struggled to get playing time, and don't even come on this forum to talk sports, which likely means you have nobody to talk to in real life and have to escape to the internet to talk to people.

And yet again trying to boast about personal accomplishments like it fucking means something.


I have yet to see you make one post that was intelligent, and you call that talking sports? Saying that I have accomplished nothing in life? Hahahahaha, good joke buddy. That right there is proof that you are in fact a troll, a pretty bad one at that. A shitty football team? Oh like one that just won a championship? It's ok that you're jealous because you couldn't play any sports past junior high. Ya I'm not getting the world's most playing time right now, probably because I just finished my FIRST year of eligibility. I have plenty of friends as well, thank you for your concern though. I have roughly 5 posts per day and this is pretty much the only site I post on. You have almost 3 times what I have a day and you claim I have no friends...man trolls are funny. People other than you enjoy hearing what college football is like, sorry that you couldn't make it in sports bud.

Oh and if you want to say that the only accomplishments I have are sports, also a good joke. I have great GPA in nursing school, something that many people who don't have the time constraints I do can't even accomplish. I also help run a charity organization which most of my little free time goes towards.


Damn I'm such a loser, thanks for pointing that out to me.
  • 2


[Posted Image
Click the logo to check out my photography portfolio, affordable prints available for purchase!


#33 OFFLINE   Bleacher Creature

Bleacher Creature

    PND SZN

  • Members
  • 18,910 posts
  • NBA Sim League:

Posted 11 May 2011 - 04:55 PM

I have yet to see you make one post that was intelligent, and you call that talking sports? Saying that I have accomplished nothing in life? Hahahahaha, good joke buddy. That right there is proof that you are in fact a troll, a pretty bad one at that. A shitty football team? Oh like one that just won a championship? It's ok that you're jealous because you couldn't play any sports past junior high. Ya I'm not getting the world's most playing time right now, probably because I just finished my FIRST year of eligibility. I have plenty of friends as well, thank you for your concern though. I have roughly 5 posts per day and this is pretty much the only site I post on. You have almost 3 times what I have a day and you claim I have no friends...man trolls are funny. People other than you enjoy hearing what college football is like, sorry that you couldn't make it in sports bud.

Oh and if you want to say that the only accomplishments I have are sports, also a good joke. I have great GPA in nursing school, something that many people who don't have the time constraints I do can't even accomplish. I also help run a charity organization which most of my little free time goes towards. And like I said, I come on here to talk sports, you come on here just to talk. I come here to talk sports because none of my friends are really into pro sports like I am, a lot of them play them but they don't follow pro sports that much.


Damn I'm such a loser, thanks for pointing that out to me.


Probably because you never actually post in the sports sections. Yeah, the one that won a championship in a shitty conference against other shitty teams. If I played football I would be playing past junior high for the school since nobody gets cut, unfortunately, I play baseball and my parents don't give the baseball coach daily blowjobs so I have no shot of making the school team. The best kid at baseball in my grade got cut during tryouts, shows how political that shit is. And like I said, I come on here to talk sports, you come on here just to talk. I come here to talk sports because none of my friends are really into pro sports like I am, a lot of them play them but they don't follow pro sports that much.

Nursing, lolz. I don't care about your GPA, has no effect on me. My high school GPA is a 3.6, should I get a medal?

Gonna be late for work, finish this post later
  • -2

1403458998-U11904.jpeg


#34 OFFLINE   dcpwner.

dcpwner.

    Legend

  • Members
  • 8,717 posts
  • NBA Sim League:

Posted 11 May 2011 - 04:58 PM

Lol Bleacher, Andy is 400,000,000x the man you are kid. You're a joke you come in here bashing the MVP of the league, yeah get the shit off your face and look closer at how bad he schooled your team multiple times this season and how he took your superstars to the hole and beat both of them guarding him at once. We don't put Rose on LeBron very often but you guys resort to putting a 6'8" athletic beast on a "shitty" 6'3" PG and he continuously makes him look foolish. You're just a stupid kid, I've gone long enough without saying anything but this is just retarded everything you say is at least half stupid and half retarded. Cmon kid
  • 4

#35 OFFLINE   sweetness34

sweetness34

    All Second Team

  • Members
  • 1,867 posts

Posted 11 May 2011 - 05:13 PM

Probably because you never actually post in the sports sections. Yeah, the one that won a championship in a shitty conference against other shitty teams. If I played football I would be playing past junior high for the school since nobody gets cut, unfortunately, I play baseball and my parents don't give the baseball coach daily blowjobs so I have no shot of making the school team. The best kid at baseball in my grade got cut during tryouts, shows how political that shit is. And like I said, I come on here to talk sports, you come on here just to talk. I come here to talk sports because none of my friends are really into pro sports like I am, a lot of them play them but they don't follow pro sports that much.

Nursing, lolz. I don't care about your GPA, has no effect on me. My high school GPA is a 3.6, should I get a medal?

Gonna be late for work, finish this post later

Anndd sports are my life, so what's the problem with me coming on here to just chill and talk about stuff other than sports for once. My friends in "real life" know nothing about graphic design and don't care at all for politics. My roommate watches nothing but sportscenter. I don't feel like talking about sports too much because I get enough of that in the hours I spend in meetings watching film a day. I'm not quite sure where you think I play but I play for a Division I football team. And my conference is shitty? That's cool that you think you know my conference but you don't. We have one of the toughest conferences in D1 FCS, another team in our conference won the national championship this year, a team we kicked the shit out of during the season. If I wasn't good I wouldn't be on the team. Politics end in high school, if you're good in college you'll be kept around, we had a bunch of guys get cut this last year because they aren't good enough. Glad that you can play high school football, congrats man, that's a real fucking accomplishment.
  • 1


[Posted Image
Click the logo to check out my photography portfolio, affordable prints available for purchase!


#36 OFFLINE   Bleacher Creature

Bleacher Creature

    PND SZN

  • Members
  • 18,910 posts
  • NBA Sim League:

Posted 11 May 2011 - 08:20 PM

Lol Bleacher, Andy is 400,000,000x the man you are kid. You're a joke you come in here bashing the MVP of the league, yeah get the shit off your face and look closer at how bad he schooled your team multiple times this season and how he took your superstars to the hole and beat both of them guarding him at once. We don't put Rose on LeBron very often but you guys resort to putting a 6'8" athletic beast on a "shitty" 6'3" PG and he continuously makes him look foolish. You're just a stupid kid, I've gone long enough without saying anything but this is just retarded everything you say is at least half stupid and half retarded. Cmon kid


If you measure by weight, sure.

Already had the Rose convo a billion times. Not doing it again. We'll catch you next round.
  • -1

1403458998-U11904.jpeg


#37 OFFLINE   Mooche

Mooche

    Legend

  • Members
  • 9,904 posts

Posted 11 May 2011 - 09:57 PM

Seriously fuck BC.. Do you have to call him fat EVERY fucking post?

Like, that's just annoying as hell to read, and it makes you look like a flat out clown on here. The guy called you a retard, sure, and you beaked him back, but do you have to try and beat a dead horse?

I feel like I'm back in grade four again..
  • 2


Posted Image
Welcome to the Luck show.


#38 OFFLINE   .inf

.inf

    Legend

  • Hall of Fame
  • 24,262 posts
  • Retro Sim League:

Posted 11 May 2011 - 11:00 PM

Yall need to stop trollin Bleacher. I dont really like bleacher but you guys troll him bad. And I know Im gonna get negged for this. But yeah Sweetness does makes some dumbass remarks when they arent needed and they are way offtopic. Ive seen it more than once from him. But meh I'm done. /Rant.
  • 1

2012 Big Bid'Ness 2012 SMH Award Winner


#39 OFFLINE   TYO

TYO

    The Champion

  • Hall of Fame
  • 50,160 posts

Posted 11 May 2011 - 11:04 PM

He brings it on himself a lot of the time.
  • 1

#40 OFFLINE   .inf

.inf

    Legend

  • Hall of Fame
  • 24,262 posts
  • Retro Sim League:

Posted 11 May 2011 - 11:06 PM

He brings it on himself a lot of the time.

Yeah sometimes, but most of the time is when he just doesnt agree with what everyone else thinks and then they go off and gang up on him and that is when something like this happens. At least thats what I think is what happens. But yeah done saying anything bout this cause I'm not a person that gets in these kind of arguments.
  • 0

2012 Big Bid'Ness 2012 SMH Award Winner





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users


This topic has been visited by 2 user(s)


    buzzy, Hurricane Season

Social Media

Site Info